Taggar fredag imorgon!

Godkväll!

Jag är ytterst glad över att det är fredag imorgon. Så himla skönt, slutar kl 1 med kan ju inte bli bättre.
Förut var jag och mamma på 421, skulle ha köpt ett par jeans men de passade inte mig så bra som
jag hade velat. Istället fick jag med mig ett par svarta strumpisar hem som jag ska ha imorgon kväll. Hihih
nu blir ni nyfikna på vad jag ska göra va? Hoho. Skriver om det imorgon. Helgen kommer bli galet soft,
först imon blir det **** i kba. Lördag blir det träning, kanske träffa Pontus sen träffa Nicki tror jag. Och söndag blir en plugg-dag, like always.

Sommar <3...minns denhär kvällen såväl. Jag och några tjejer sov över i ellies segelbåt i fiskebäck, underbaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0