inte frisk än..

Ligger fortfarande i feber. Känns inte ens som jag är på bättringsvägen, mår bara dåligare och dåligare. Man kan ju undra när detta ska ta slut! Men jag försöker bara vila och sova så mycket som möjligt. Det är faktisk det ända jag gör, äter knappt något. Idag har jag inte ätit något alls, får bara i mig vatten och cola. När jag ska försöka äta tar det verkligen emot..har gått ner 3 kg på 5 dagar, det är inget jag är glad över. Känner mig otroligt svag och sjuk, vilket jag är iofs. NOG OM DET! Igår kväll kollade jag och mamma finalen av melodifestivalen. Tycker att Danny och Saade var bäst så jag blev redigt glad när Eric tog hem segern, men jag tyckte lite synd om Danny. Han är så sööt! *Dör* Min älskade saknade pappa ringde även igår kväll (han är på madeira) för att fråga hur jag mår och såklart hur mamma mår. Det känns wierd att pappa är på semester utan mig och mamma haha! Han frågade även vad jag ville ha från Madeira, eftersom jag hittade snyggaste baggy jeansen där i vintras nämnde jag såklart de! Men det går egentligen bra med vad som helst, presenter som presenter!? Idag har jag försökt mig på lite matte men jag förstår noll -.- så irriterande..Senare måste jag och mamma sätta oss ner med Kemin och hkk:n. På onsdag är det NO nationella o kemi som gäller och nästa måndag har vi ett väldigt stort hkk-prov som jag verkligen vill ha MVG på. Därför måste jag plugga plugga plugga. Det är de ända som gäller nu sista terminen i 9an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0