Hurts like bullets

plugg plugg plugg plugg plugg...inte ens när man är sjuk är man fri från det?

Mår visserligen lite bättre idag men inte tillräckligt för att orka sitta i skolan på lektioner. Jag får ändra mina planer inför helgen vilket jag tycker suger, men det är faktiskt viktigare att bli frisk nu...Skulle åkt till Falköping imorgon med ett gäng goa tjejer men får jag det? NEJ...:( Dumma förkyldning. Aja bara att rycka upp sig.
Sitter för övrigt just nu och pluggar kemi inför NP, jaja jag vet att man egentligen inte kan plugga inför nationella men när man har en mamma som är lärare och som kan fixa fram material tackar man ju inte nej precis. Men jag måste faktiskt erkänna att det är ap svårt. Liksom varför ska jag veta vad som händer när salt löser sig i vatten???? Helt onödigt, inte så att jag ska bli kemist i framtiden precis..nejnej! Skolan är orättvis.

typ hej jag vill ha detta.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0