a kemi night

Efter att ha kollat på BB för första gången i mitt liv (hela bb asså) så är jag chokad! kan inte med den där äckliga Rodney, hur kan man vara så? Stackars hans familla...menmen! Har pluggat rätt mkt kemi ikväll vilket har varit bra för jag kan en hel del nu faktiskt. Så vi får hoppas på det bästa imorgon på nationella. Juste! Nej, jag är INTE helt frisk för att gå till skolan imorgon men jag vill eftersom jag inte orkar ha det efter mig..ett nationellt prov liksom..lika bra att försöka göra det imorgon. NU; plastikdoktorn på TV 11!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: wilma

vill du seriös? Jag är på.. jag åker gärna iväg en helg.. vart vill du? :)

2011-03-15 @ 23:16:17
URL: http://fantaboulus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0