SÖNDAG-SJUK

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hoppas ni har haft en grym helg!
I fredags var jag ledig, då blev det ju shopping och lunch i stan med favoriterna. Och igår (lördag) tränade jag med Idisen på morgonen, sen städade jag och kollade på film. Senare drog jag till stan för att möta Pontus. Så vi drog hem till my place. Softade rikgtigt mycket, det var najs. Han e änna en go pöjk!
Och idag dårå, så vaknade jag typ 10, så drog jag och mamma till stan för att fixa en grej med mitt dumma busskort som inte ville fungera igår...efter det stack vi till 421. Jag fick med mig en vit BH. Inget mer. MEN! Jag har gått och blivit sjuk..jaaa precis vad jag behöver nu, not. Så imorgon är jag hemma, för att friska till mig till nationella som är om en dryg vecka!
pöss

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig baby så ses vi på tisdag?

Puss! <3

2011-01-30 @ 17:07:18
URL: http://idastaxenius.blogg.se/
Postat av: Ida

Krya på dig baby så ses vi på tisdag?

Puss! <3

2011-01-30 @ 17:07:19
URL: http://idastaxenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0