SMÄRTFRITT

Kom hem från stan för ett tag sedan. Kan ju börja med att säga att Aniara verkar hur bra som helst och jag ska lätt söka dit! Sen kan jag ju säga att att pierca naveln var NO BIG DEAL, kändes bara som ett blodprov. De som säger att det gör ont överdriver rejält kan jag ju säga! Herregud vad snabbt det var över. Så alla som tänker på att göra en piercing i naveln, GÖR DET! En feeeet hiss om man frågar mig!
(bild kommer imorgon, just nu har jag en kompress som jag ska ha tills imon!)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vissa säger att man måste vara en viss ålder för att göra det, vet du om man behöver det? :)

2011-01-22 @ 23:53:54
URL: http://hhildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0