Kaos, kaos, kaos

När ska människor sluta lägga sig i mitt liv? Hur roligt kan det vara att konstant hacka på en människa, när man märker att den man hackar på mår dåligt över det? Att man kan vara en sån elak person, och sjunka så lågt är överraskande, helt sjukt. Man kan nog inte ha ett så roligt liv om man sitter och e inne på facebook på nätterna och "letar fel" på bilder på mig, right?  Sen, klart jag tar åt mig om det fortsätter och fortsätter. Vem orkar med det liksom? Men samtidigt, jag går sista terminen med de idioterna, så jag funderar på att skita i de och sköta skolan! Men ändå, så galet irriterande!

Är jag så rolig att hacka på?

Kommentarer
Postat av: vanish

de har så dåligt självförtroende så de måste försöka trycka ner någon för att va högre upp! iaf vad dom tror! bry dig inte om de !

2011-01-12 @ 10:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0