IF WE CRAWL TO WE CAN WALK AGAIN

Goddag kära läsare!

Hade ni en trevlig fredagkväll? Isåfall, vad gjorde ni?
Jag var hemma hos Nicki, vi kollade på Van the Man och käkade pizza. Det var rätt soft, sådär chill ni vet? Bra.
Idag ska jag plugga lite sen ska jag bara softilera, är så trött efter första skolveckan, galet.
Haha, lite random kanske men igår hittade jag massa gamla bilder på mig/nicki som kanske kommer upp i ett annat inlägg senare! Ganska skoj att hitta gamla fjortisbilder hehe..
Any way, när jag kom hem låg en Gina Tricot påse på min säng. I den låg det en chill tröja som var grå, och ett svart linne med ett peace tecken på, tänk att jag blir lika glad varje gång jag får kläder! Får aldrig nog. Aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0