DAG 15 MINA DRÖMMAR

Egentligen är mina drömmar ganska stora när jag tänker efter. Jag vill flytta till New York, det har jag velat i ungefär 3-4 år nu. Vad ska jag göra där tänker ni nu? JO jag ska/vill jobba på den världsberömda tidningen Vogue. Har alltid varit intresserad av mode, och jag gillar att styla, skriva ochsånt. Så varför skulle jag inte kunna jobba för dom? Jaja det får vi se..Om jag INTE flyttar till New York kommer jag helt garanterat bo kvar i Göteborg. Fast när jag verkligen tänker efter är min allra största dröm att lyckas i livet, och med det menar jag lyckas med jobb, hus, pojkvänner, allt det där ni vet? Sen har jag inte så stora drömmar. Kommer inte direkt satsa på att bli stenrik, men sen om jag blir det lär jag ju chilla på det haha. Juste, har en till dröm, fast den är mer som en önskan. Aja jag säger den med, att mina vänner/min familj kommer vara friska livet ut. Skulle vart underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0