2 JANUARI 2011

Idag sov jag inte länge...blev väckt av mamma runt halv 12. Då kom jag plötsligt på att jag skulle träffa Ida runt 12 så jag hoppade ur sängen, rakt in i duschen..fick skippa frukosten med, men det gjorde inte så mycket eftersom jag och Ida laddade upp med pepparkakor, julmust och annat gott när jag kom dit. Vi planerade våran tjejmiddag, den kommer bli helt awesome! Senare runt 3 åkte vi in till stan, tog en kaffe och tog lite niceiga bilder. Sen åkte vi till korsvägen och mötte Nicko som väntade där, efter det pallrade vi oss vidare mot bergakungen.  såg en väldigt bra film, Easy A hetter den. Rekomenderar den verkligen!
NU ÄR DET TYP BARA TVÅ TIMMAR KVAR TILLS JAG BLIR 16!!!!

Bilder från dagen:

Älskade Ida

Världens bästa vänner!

over and out.

Kommentarer
Postat av: Juliette

Heter Juliette och går på Ekhaga. :)

Vi har gått i samma "Elevens Val grupp" (klädsömnad) har jag för mig. :)

2011-01-02 @ 21:51:51
URL: http://lamiafotosulblog.blogg.se/
Postat av: Juliette

Heter Juliette och går på Ekhaga. :)

Vi har gått i samma "Elevens Val grupp" (klädsömnad) har jag för mig. :)

2011-01-02 @ 21:52:04
URL: http://lamiafotosulblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0