Ny vecka igen...

Idag är det måndag vilket innebär ny skolvecka. Är inte så tagg på skolan denhär veckan precis..Idag har vi No-prov i tryck, alltså fysik, imorgon har vi musik-prov och sen vare ju ngt mer verkligen! Jag känner mig inte på topp just nu heller så det lär bli en jobbig veckan för mig. Men ju mer jag pluggar nu i veckan desto friare är jag i helgen och det är ju dunder chill. Fast det händer en relativt rolig grej denhär veckan, ja och min klass ska åka till simhallen på tisdag. Sen om man ser det som en rolig grej det är upp till var och en, men enligt mig ska det bli soft. Bara ligga o softilera i poolen och sen ta en stund i bastun, mmmmmm love it. Men nu måste jag rusa ner till min buss så jag inte missar den! Ha en seg måndag, för det kmr jag ha!
puss

Kommentarer
Postat av: elin annah

sv; jorå det är underbart! :) hur är det själv? :)

2011-02-28 @ 16:50:43
URL: http://babyitsfact.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0