Måndag

Jag har gått och klagat hela helgen på att skolan drar igång nu igen. Men det fanns inget att klaga på för vi har INGA lektioner på hela veckan! Vi har något som vi brukar ha då och då, temavecka. Veckans tema är "Du/jag lika/olika" eh okej..? Vi ska typ besöka kyrkor och sånt. Men allt är ju bättre än lektioner, right!?
Idag skulle jag egentligen sluta klockan 2 men vi slutade runt 12 istället. Imorgon ska jag ändra mina gymnasieval lite grannaaaa...ska lägga till Kitas Samhäll, känner att skolan nog passar mig rätt så bra höhö!
Nu om en stund ska jag och papi åka till stan och käka någonstans, mys. Sen ikväll ska jag nog träffa min älskling Wilma!

Bild från imorse innan jag spraang till bussen!


Kommentarer
Postat av: Pontus

fin

2011-02-22 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0