ja alla har gjort den, so?

Jag har insett att min senaste kyss: var igår
Jag lyssnar på: det som låter bra i mina öron
Jag pratar: för mycket
Jag tycker om: dig
Jag avskyr när folk: inte kan stå upp för det de gjort/sagt
Mina närmaste vänner är: de bästa i hela universum
Min första vän hette: lina o jesper
Kärlek är: amazing
När jag borstar tänderna: tänker jag på hur gott det är med tandkräm
När jag lagar mat: lyssnar jag alltid på min älsklings lista på spotify
Det sexigaste yrket är: BRANDMAAAAAAN!?? <3
Det är charmigt när: killar öppnar sig
Jag är rädd för: ensamhet
Den värsta känslan är: när man verkligen vill ha något/någon men man vet att det inte går, lr ngt?
Den bästa känslan är: när man är lycklig, när pengar rullar in och allt går bra höhö
Jag är bäst på: att vara mig själv och vara social
Om jag var ett djur skulle jag vara: lejon
Om jag va en insekt skulle jag vara: bi
Jag kommer alltid att vara: mig själv, aldrig ngn annan, aldrig
Det finaste som finns är: äkta vänner och han..
I sommar: ska jag åka till kroatien, leva livet här hemma i suecia <3 love
Sist jag grät var: länge sen!
Jag kan: rida (ni fattar)
Jag kan inte: räkna matte
När jag bakar så bakar jag: muffins
Min mobiltelefon är: helt okej
 
När jag vaknar på morgonen: går jag dirr till badrummet och tvättar mitt ansikte!
Innan jag går och lägger mig: TV, smsar för fullt
Just nu tänker jag på att: jag ska klara skolan med jääättttebra betyg
Bebisar är: det sötaste jag vet
Idag har jag: vaknat ätit frukost
Ikväll ska jag: träffa tjejorna!
I morgon kommer jag: PLUGGA
Jag vill verkligen: ha sommarlov


här var jag så lycklig, livet lekte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0