FLAMMANDE KÄRLEK

Hade ju somsagt det andra nationella provet i svenska idag. Satt och skrev i 3 timmar, det gick jättebra men min hand är död. DÖD.
Jag skrev iallafall om flammande kärlek. Skrev om fin kärlek men även om orättvis kärlek. T.ex. vissa foräldrars "hat" till deras barns sexuella läggning. Jag siktade högt kan man ju säga!
Nu taggar jag lov och massa gottigheter. Sedan är det svenska nationella muntliga, efter det NO, kemi. Döda mig?
Annars då? gjort idag? Själv var jag i skolan, hade somsagt nationella och sedan engelska. Efter det skulle jag egentligen tränat men mamma påminnde mig om att det är öppet hus på Plus gymnasiet ikväll, men eftersom jag redan sökt dit (2 program?) så orkade jag inte. Har ju lite plugg jag måste ta tag i också, sen måste jag läsa det sista inför SO provet imorgon. Asså shit, jag kan typ allt om Hitler nu, respeeeekt! Ne, nu ska jag ta en powernapp. Hörs kanske sen när jag vaknat till liv igen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-03-18 @ 16:08:11
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0