FIREWORK

Hej!

Nu var det några dagar sen jag bloggade, det har berott på att jag helt enkelt inte har orkat. Jag har haft mycket i skolan, långa slitsamma dagar. Så när jag kommer hem från skolan är inte  blogga det första som poppar upp i mitt huvud. Sen tränar jag i veckorna/helgerna med, så därför har bloggen blivit lidande. Ett tag funderade jag starkt på att ta bort bloggen, helt. Men sedan efter ett litet snack med en kompis kom jag fram till att jag låter den vara, så bloggar jag när JAG vill! Grym idé!
Idag (lördag) ska jag träna, indoor sen gym, tagga. Efter det ska jag hem, duscha, sova, plugga SO, handla, träffa min älskling wolfgang. Vi ska kolla alla twilight filmera, hell yeeee!
Aja nu fick ni ett tråkigt inlägg, men ni får stå ut baaa.
Puss

Här har ni en bild från nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0