BABY I LIKE IT

Första nationella provet är gjort. På torsdag kommer skrivdelen. Jag var inte nervös innan provet som jag sa imorse, och när vi fick det såg det jättelätt ut. Och det var det med! Det var la någon fråga jag fick kämpa lite med men jag är nöjd! Hade även beeptest idag på idrotten, sprang på VG denhär gången med. Ville verkligen ha MVG men jag är supernöjd ändå, med tanke på min kondis hehe. Ikväll skulle jag egentligen ha tränat men dels orkade jag absolut inte, men oxå dels för att jag hade massa plugg som jag var tvungen att sitta med hela eftermiddagen. Prov på fredag, läxförhör imorgon, No läxa tills torsdag+ nationella. Hur överlever jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0