ÅNGRADE MIG...

Imorse skrev jag ett inlägg om att jag inte alls var taggad inför denhär skolveckan. Men jag ångrade mig så fett mycket när jag kom till skolan! Imorgon slutar vi halv 12, på onsdag slutar vi kl 1, på torsdag BÖRJAR vi halv 1 och på fredag slutar vi kl 1! Hur gött är inte det då???? Åh, sa till och med förut att jag älskar skolan, lite krydd kanske menmen. No-provet idag gick super iaf, så nu är den biten över. Har inga mer prov denhär veckan, skulle haft musikprov imorgon men våran goa (?) musiklärare ställde in det för att han tycker vi är så snela! Söt???? Nja, tvek. Så nu är jag fett glad!!!

Men jaaa ni gillar min dåliga webcam

Kommentarer
Postat av: elin annah

sv; härligt att höra! :D

gött me veckan också, låter toppen:)

2011-02-28 @ 21:43:40
URL: http://babyitsfact.webblogg.se/
Postat av: sarastille -

Hej :) allt bra med dig idag? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig! kramis

2011-03-01 @ 14:05:49
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0