17 Februari

Gomorgon! Eller är det för sent för att säga godmorgon? Haha jag kom ur sängen först nu...inte okej. Eller föresten, det är faktiskt okej när det är lov! Idag ska jag träffa mina bffs, ne men ska träffa Nicki och Ida. Har inte träffat de på hela lovet vilket är ganska skevt eftersom vi träffas varje dag annars. Först ska jag hem till Nicki och chilla på livet sen ska vi nog dra en donken middag, så nyttiga är vi i know. Efter det drar vi oss mot gamla Järnbrott för att sälja våra ljus. Hoppas på storvinst! Ne men, ni vet ju hur det är när man vill ha in pengar till klasskassan!

Nicki, Bella, Ida. Oslagbara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: cooolt, synd bara att jag inte kan språket! :D

2011-02-17 @ 15:41:14
URL: http://jennifersjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0