När man inte kan sova..


När vaknade du imorse?
Svar:
11

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: 
att jag ville in till stan

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 mamma

Vilket humör är du på?
Svar:
 braa tror jag väl?

Vad har du på dig just nu?
Svar: 
pyjamas hihi love

Har du ont någonstans?
Svar:
 nepp.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
absolut ingenting, eller jo föresten, gröna vindruvor. Finns inget bättre

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 jobbar inte wakkoo

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 en tröja

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
för det kmr man nog ihåg

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Dagen e ju slut verkligen..men jag har varit i stan med Wilma, sen har jag käkat mat och bakat men även pluggat lite

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
 danza kuduro

Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
för den e bäst! Nej det var väl att krydda (galet mkt) ne men jag skriver ba lite gött om mitt liv, om man e intresserad av det eller inte är inte upp till mig :) Men kul om jag har massa läsare!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: 
sov

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar: 
 hm..mitt hår (av mormor och morfar, de tycker alltid jag är så fin i håret av ngn anledning haha)

När fotade något senast, och vad?
Svar: 
mina goooooa muffins jag gjorde förut

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: 
nja, nee

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar- 
?

Vad tror du att klockan är?
Svar:
typ 1

Vad borde du göra idag?
Svar: 
sova

Vad ska du ha på dig idag?
Svar: 
mjukiskläder, ska ju sitta i bilen i 4 timmar..

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: 
till Gud; Varför hjälper du inte de som är fattiga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0