Glad påsk alla där ute!

Idag är det påskafton, och påskafton=GOD MAT! Jag är största matvraket tror jag..äter tills jag spricker!
Imorse blev jag väckt runt nio och det sög jättemycket men det vare värt, för vi käkade as go frulle. Efter
det började jag och mammi fixa oss lite smått och stack ner till stan. Hittade en hel del. Bla en sjal, en jacka,
en ring, en klänning och en nagelfil haha. Lägger upp bilder på det lite senare idag. Nu är vi iaf hos mormor och fikar, alltid gott med onyttigt fika! Men när jag kommer hem blir det stenhård matförminskning..inget godis,chips eller choklad. Jag ska även powerwalka och jogga en hel del, inte bara för att slimma min kropp lite, men mest för hälsans skull. Vill må bra och vara frisk så länge jag bara kan!

lite trädgårdshäng ba!

mööömmmms

älsklingströjan är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0