esteter, fulla fjortisar och dålig musik


Ja, det beskriv
er väl min kväll igår. Jag, Nicki hennes pojkvän och några andra killkompisar skulle dra till Haga på fest hos någon random brud. När vi väl kom dit var allt kaos bara! Det var ju ett mysigt område men herregud vad mycket folk det var i den lilla lägenheten..sinnes. Så runt 12 drog vi därifrån, jag och Nickan drog hem till henne och sov. Jag var helt väck i hövvet så hon sa att det nog bäst att jag gick o la mig...haha som en liten extramamma! sööd tjej. Imorse dårå, jo då mådde man som man förtjänade kan jag ju säga..fyfan vilken huvudvärk. Menmen. Vi fixade oss och drog till torget för en liten fika @ adams. Och nu kom jag hem för ett tag sen, men ska snart ut igen med pappa o handla. Jaja tråkigt inlägg men vem bryr sig?? Bilder kommer upp när jag orkar. Tog inte många, bara två på Nicki o Davva haha gah sån geek jag är. Aja, ikväll blir det ingen alkohol. Det blir en lång och skön prommenix med Ida och Olivia senare. Det behövs!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0