Webbkamera

Sitter här och funderar på om jag ska köpa en bra webbkamera? Isåfall, vilken? :s Dagens dilemma..
Nu har jag precis städat klart mitt rum iaf, det blev skitstökigt på bara 1 natt. Kan ju faktiskt förstå mina päron när dom säger att jag är en slarvig tonåring..menmen, det får dom leva med  Ska snart åka mot centralen med pappa för att hämta upp mamma som kommer hem från Norrköping tonight! Vi ska äta julmat och öppna julklappar, så det kommer bilder på vad jag fick senare. Nu kanske vissa undrar varför vi gör det idag? JO för jag och pappa firade jul på Madeira med släkten, utan mamma och nu vill vi fira lite svennejul, det måste man ju eller hur? Så, där har ni svaret kära bloggläsare. Men nu tänkte jag uppdatera min spotifylista lite granna.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0