TAGGAD INFÖR MADEIRA

Godmorgon finisar ♥
Om ungefär 20 minuter måste jag gå ner till bilen och åka till flygplatsen. Herregud vad glad jag är, det ska bli så sjukt skönt att komma ner till värmen och alla underbara släktingar. Jag har med mig min dator och min mobiltelefon så jag kommer uppdatera bloggen så mycket jag bara kan. Kommer även att vara inne på facebook då & då. MEN ni mina kära vänner kan tyvärr INTE ringa min mobil för då kostar det miljoooner kroner för mig att svara!  Jag ringer er via msn/skype eller hemtele istället. Som ni förstår kommer jag och pappa shoppa en heeeeeeeeeeeeeeel del, så det jag köper ska jag försöka få bild på och lägga ut här så ni blir nöjda wääääääy.
Aja nu måste jag packa ner det allra sista, typ som smink och sånt. Ha en underbar vit jul här hemma i Suecia.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: alicia

ha det bäst i all värme nu going!

vi ses när skolan börjar om inte innan!

puss (L)

2010-12-14 @ 10:17:50
URL: http://aliciamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0