SJUK

Vaknade imorse av att jag nästan spydde. Jag har så sjukt ont i halsen och i huvudet, så det blir ingen skola för min del imorgon...
Nu har jag 1 vecka kvar i skolan, sen är det jullov, jag och pappa sticker ner till Madeira, sen börjar vårterminen. Alltså sista terminen i 9an. Gud så skönt, längtar så mycket till sommarlovet, Grekland och gymnasiet. TAGGAD TJEJ.
Aja nu är jag väldigt sjuk, borde väl sova eller något. Men här har ni lite bilder från igår. Blev INGA bra bilder pga jag använder min mobilkamera..sug.
Puss




Kommentarer
Postat av: Ida

Usch inte du också! är du förkyld som mig? :(

Krya på dig min älskling! saknar deeeg. puss <3

2010-12-05 @ 14:49:29
URL: http://idastaxenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0