I WOULD DIE FOR YOU BABY

Godkväll! Händer? De flesta kanske sover vid den här tiden...
Jag sitter iaf fortfarande och håller på med mina naglar som aldrig vill torka   jag fixar dom nämligen inför imorgon. Det fick bli svart glittriga, ett lack som jag fick av Nicki. Det är assnyggt på!
Imorgon är det nyårsafton, lr egentligen idag? Eftersom kl är över 00.00...jag har mycket att fixa innan vi ska iväg till mina föräldrars kompisar. Jag ska duscha håret+kroppen, fixa håret, make up, kläder, blogga, köpa lösögonfransar! Hur ska jag hinna? Jaja, det kommer iallafall upp en bild på min nyårs-outfit imorgon på eftermiddagen. Så håll utkik
Nu ska jag sova, godnatt hörs imorgon.

En random bild när jag hade alldeles för mycket brunpuder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0