I AM NOT A ROBOT

Nej på riktigt nu Bella? Jag måste ta mig i kragen och fixa en bra design som jag kan ha länge.
Jag är så jobbig, med alla mina bloggar har det varit problem med designen..för jag kan aldrig bestämma mig för 1. Snacka om beslutsångest alltså, fråga mina kompisar så får ni se..Grejen är den att jag inte har någon kamera för tillfället, och jag är sjuk nu så jag kan inte dra ut med någon för att fota heller..åh suuug :(
Jaja, jag lovar er en snygg design så snart som möjligt..helst innan jag åker till Madeira.
Men sen är grejen den med att, vart fasen ska jag hämta inspiration ifrån? Palla ha en header med typ massa bjom bjom, ah vad e det nu då? INGEN ANING. Med detta menar jag att jag vill ha en udda design som jag inte tröttnar på och som lockar läsare. Någon som har förslag? Isåfall, KOMENTERA!


Peace /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0