HEARTBEAT

Idag var jag i stan med Nicki, all day long typ. Såg massa snygga saker, MEN allt som finns kvar på rean är ju fan i strl 44? -.- Hur ska jag kunna shoppa då? Jag som har 36? Aja, lite senare mötte jag upp mamma på Frölunda torg för att gå en liten runda där. Då köpte jag en stickad svart kjol, tänkte köpa en jättefin blus på MQ men jag väntar lite med det. Juste, ni har antagligen INTE missat att det nya året firas in på fredag, jag ska fira med min familj och vänner till familjen. Jag har köpt två klänningar vet ni varför??? JO, för jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha, så jag köpte båda. Men igår äntligen bestämde jag mig för den klassiska snygga. Ni får se den på fredag!  Imorgon ser planerna ut så att jag och mamma åker till stan på förmiddagen för att shoppa lite, hade bla tänkt att köpa en webbcam och ett par jeans men vi ska även fixa lite inför nyår. Sedan ska jag hem, och senare träffa Wilma och hennes två killkompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0