HANG WITH ME

Godmorgon! Idag vaknade jag kl 8..inte okej på en lördag. Jag satte på TV:n och låg i sängen o dega en stund innan mamma kom in i mitt rum och hade samma problem som mig, hon kunde inte sova. Så vi gick upp, gjorde största frukosten, herregud jag lovar att jag inte kommer kunna äta något mer idag, mätt som en flodhäst...
Jag försöker få tag i min kära vän N eftersom hennes syster ska sminka mig idag, vintersminkning? Så jag behöver änna veta när jag ska komma. Men först ska jag ta mig en varm dusch, måla om mina naglar och lyssna på lite mysig musik! Jag uppdaterar under dagen och kvällen förmodligen.
Jag tror även att det blir lite julklappsshopping senare i eftermiddag!

Peace out alla coola människor i Göteborg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0