DAG 7 MIN BÄSTA VÄN

Jag kan inte bara skriva om 1 bästa vän, jag har hur många som helst! Fast det finns typ 3-4 st som jag umgås mest med, ni vet vilka ni är. Iallafall, mina bästa vänner är det bästa jag har. De finns där för mig dygnet runt och de hjälper mig genom de allra svåraste sakerna. Jag kan prata med dom om allt, verkligen allt och det finns nog inget som de inte vet om mig eller mitt liv. Jag litar på dom till 100000000000% och vet att de aldrig skulle vilja göra mig ledsen eller arg på något sätt. Det finns nog inga mer ord för hur mycket jag älskar och behöver de, det är typ som att blommor behöver vatten för att leva, jag behöver mina vänner för att leva. Pronto.










Aj lööve you <3
(många mer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0