DAG 6 MIN DAG

Min dag började med att pappa väckte mig runt 10 tiden för att säga att han skulle ner o köpa frukost.
Jag gick upp, duschade och satte mig vid TV:n. Efter det började jag fixa mig lite och välja kläder, sen kom Gil och hämtade mig och pappa så åkte vi ner och tog en kaffe på Madeira Shopping. Efter det hämtade vi min farmor och vi åkte ända till Canisal för att käka lunch. Dock var det en vääääldigt god lunch mööms. Sedan åkte vi till stan, en snabbis till min farbrors bar, snackade lite och sådär. Sen lite senare gick jag och pappa till ett skitmysigt café och där mötte vi pappas kompisar. På det cafét satt vi i 2 timmar..gabska segt för min del...bara portugisiska människor och jag satt där som ett litet offer hahahah ne..men jag är van. BTW min pappas bror har typ 8 hundvalpar, gissa om jag dog imorse när jag upptäckte det

Nu ska jag sova är galet trött. Jag bloggar mer imorgon, då får ni se bild på mina älsklings vovvar som vi har här!
Sleep tight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0