DAG 5 VAD ÄR KÄRLEK?

Ja...kärlek är nog det starkaste ordet som finns. Det kan betyda så himla mycket, man kan känna kärlek för sin katt, sin pojkvän, sin familj, sina vänner, sin mobil ja ni fattar? Eftersom jag aldrig varit riktigt kär kan jag inte beskriva känslan, den exakta känslan. Men däremot kan jag föreställa mig hur det känns.
Att vakna upp på morgonen brevid sin pojkvän som man vet älskar en så mycket, eller att bara få ett gulligt sms/samtal av honom där han säger hur mycket han älskar mig, hur härligt borde inte det vara? Jag tror att man ska ta vara på kärleken, för den är faktiskt ngt alldeles speciellt.
Den dagen jag upplever ÄKTA kärlek, då ska jag skriva här på alveez.blogg.se that's it!

Puss mina fans


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hihi. Tack så mycket hjärtat!

har du åkt än? skriv på facebook! puss

2010-12-13 @ 19:15:01
URL: http://aliciamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0