DAG 3 MINA FÖRÄLDRAR

Min mamma- Louise, 45 och kommer från Norrköping i Östergötland. Hon är en väldigt bra mamma, världens bästa. Men vi bråkar hur mycket som helst tyvärr...:( Men jag älskar henne galet mycket för det! Hon ställer alltid upp för mig, tror alltid på mig och hon finns alltid där när jag behöver henne. Alltid. Hon har hjälpt mig med så mycket i mitt liv, mitt låååååååååååååååååååååååååååånga liv på 15 år...skämt. Aja hon är världsbäst. Även att vi bråkar sjukt mycket ibland......

Min pappa- Är en go o gödig man som kommer från den lilla fina ön Madeira mellan spanien och portugal.
Han kom hit 1994 för min mammas skull och för min skull såklart. Han är världens bästa pappa, världens bästa bästa bästa. Han ser mig som sin lilla prinsessa, han är stolt över mig no mather what. Det är just det som är så skönt, jag vet att jag ALLTID kommer att ha min pappa vid min sida. Eu amote!


Louise, Norberto, Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0