DAG 1 OM MIG

Jag vill inte skriva för privata saker här på bloggen men ska dela med mig av så mycket jag bara kan!
Gabriella heter jag. 15, snart 16 år gammal och bor i Göteborg med min mamma och min pappa. Jag går sista året i grundskolan, alltså 9an. Ska snart söka till gymnasiet, blir antagligen Hotell&turism eller handel för min del...
Jag är en glad och spontan tjej som hatar att sitta stilla eller att bara sitta inne på helgerna/lov.
Jag är ganska lång, brunett, bruna "rådjursögon" som vissa brukar säga.
Jag är halvportugis och halvsvenne, något jag är riktigt stolt över.
Jag suger på att berätta vem jag är etc men jag gjorde mitt bästa! ;)


This is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0