BLOGGAR FRAN MADEIRA...

Hej pa er i kylan! Som nicki skrev i ett inlagg sa har min dator pajjat och min kusins dator har inte svenska bokstaver sa det blir lite wierd...Jag har det bra, mitt liv rullar pa lalala haha. har shoppat en del, till kompisar men aven till mig sjalv och till mamma hihi. har kopt en mossa, ett par shorts och lite smycken som visas nar jag kommit hem. Imorgon tror jag att jag ska ner till madeira shopping IGEN och kopa mig ett par byxor och ngn nice kofta, ska kanske fixa mina naglar med, ni vet, ha sanna dar gelenaglar? Min farbrors fru har det nu och dom e saaaaa snygga! Till new year? aja det aterstar att se...nu ska jag sova, natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0