6 DAGAR

Onsdag idag, opepp på livet. Har fortfarande den dumma förkyldningen i min kropp som tydligen vägrar att försvinnna  buhuu. Any way, imorse var jag och mamma på skolan en snabbis för att fixa några grejor. Efter det åkte jag direkt hem och la mig i sängen och BAM, jag däckade dirr alltså.
Sen väkte pappa mig och frågade om jag ville ha något gott till lunch, gottegris som jag är sa jag att jag ville ha Max till lunch. Så ner till bilen, åka till stan och käka. Gott som fasiken var det! Sen nu är jag hemma (ofcourse?) och ska snart plugga och ta ett bad. Är verkligen INTE sugen på att plugga. But a girl gotta do what a girl gotta do, tight? Usch vad "tjejig" jag lät där.. Aja livet rullar på för er annars? bra att höra hih. Nu väntar SO boken, wihuuuu....

OVER AND OUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0